Say w0000t0ttt???

Virre säger att jag ska skriva mer i bloggen.. Hur ska det gå till? Vet ej! Vad ska man egentligen skiva för att få folk att läsa skiten?! Meningslöst babbel.. Babbel, babbel, babbel. Ska jag babbla? Va saru!!?!?! KOM DÅ!

BabbeL:
  • Igår var jag på krogen... yeeej
  • Muse e nice!
  • So is your mom.. :OOOOO
  • Bet mig själv i tungan idag så att jag börja blöda... Inte världens godaste dipp:O
  • 3 månader som veggie idag.. Det är fan 1/72 av mitt liv....PERSPEKTIV!
There thou go, thou traitor!!!!!!

Tänk att vi lever i en tid där man kan åka till månen men inte bota en förkylning... De du!

Kommentarer
Postat av: rf

Du drack ditt eget blod och försökte äta din tunga. FAIL VEGGO

2010-08-08 @ 01:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0