Enjoy!

Känner liksom att jag lackar ganska ofta på saker och ting i vår lilla värld.. Så varför inte låta det dokumenteras för omvärlden! Fast en blogg som bara lackar är ju faktiskt aningen trist.. så slänger väl in en och annan liten positiv strof för sakens skull.. Så.. mindre skrivande och mer lackande tack!!!

Ordet "nostalgi" måste vara mitt absoluta hatord nummer 1!! Inte bara att det låter extremt fult och låter som en näshinnerelaterad sjukdom. Så har min generation fått för sig att överanvända det till max. Om jag seriöst får se på ett till jävla facebook inlägg i stil med "Åååh kollar på Disney filmer... NOSTALGI" Då vill ni inte vara nära mig i första taget... Så sluta överanvända... det-där-ordet. Detta leder mig även in på nästa lack!

..Nämligen Facebook. Facebook måste vara ett fenomen. För jag menar.. Vad gör man på facebook. Eller rättare sagt, varför loggar man in och gör absolut inte ett skit! Bara skrollar ner på allas jävla aktiviteter som är heelt meningslösa.. Oj oj Mattias taggar på festen inför fredag. WOOHOO!!.. Men bra, som om min tillvaro ändras på nåt sätt. Eller den värsta typen.. Mobil inläggen där folk skriver vad de gör just nu, aha.. ser man på.. rasmus hade svenska kl 12.48.. Bara patetiskt.. och egentilgen, borde inte varje jävla "vad gör du just nu" va i stil med "sitter vid datorn".. för det är väl så de flesta är på facebook.. Hur många liv totalt har inte facebook konsumerat helt i onödan.. Ergo: lägg ner facebook!!!



Nåt jag har lackat på nu på sistånde är allt det här jävla snacket om "straight-Edge kulturen". Själv så var det inte speciellt länge sen jag fick ens höra uttrycket för första gången. Och nu så känns det som om det förföljer mej..  Alla har plötsligt blivit veganer och det MÅSTE vara ren jävla hardcore musik, inget annat duger. Det är inte så att jag har nåt emot det. Tvärtom så är det ju ett bra ställnadstagande när det gäller miljön och så. Men det känns lite överdrivet att det har blivit som ett litet krig om vad man står för osv. Kan inte alla bara ta're lugnt lixm och bara slappna av!

Sen så tycker jag att Kissie, Amir och Co bara rent av suger! Det roliga är ju att alla deras läsare betalar för att de ska kunna vara arbetslösa och håva in pengar från marknadsföring. Ergo: läser du deras jävla bloggar betalar du för deras jävla latte på stan och bröstoperationer. Dra åt helvete med dem!


Saker jag tycker om just nu förövrigt, sånt där positivt skit ska ju in också: Erik & Mackan, min flickvän, How I met your Mother, Jimi henrix, Matematik, Big bang Theory, Friskis & Svettis, Call of Duty Modern warfare 2!

Adjö // jaglackaribland (fast typ oftast)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0