Bazinga!

Känns som om historien kommer upprepas snart.. måste det vara så!!!?!? What gives ladies and gentlemen?

Cheerio ol' chap! Nä men bli ba så jävla trött på folk som skriver helt meningslösa jävla krönikor i SvD och DN!! "Yeah jag bor i New York, kan du ju se på min bild där jag ler och massa gula taxibilar åker i bakgrunden.. jag har blivit framgångsrik för att min åsikt spelar roll!" Ja men bra för dig! Men då får väl din jävla åsikt ha lite mening då! Hatar folk som skaffat sig "makt på papper" - alltså att folk får skriva vad de tycker till allmänheten.. Sen så läser man det.. och det är bara ren skit!!! Läste om nån som tyckte att det var alldeles för stressigt med fb och att hon inte ville ha några vänner där.. asså idiot! Du får chansen att skriva om nåt vettigt - så skriver du bara skit för att du KAN och får PENGAR för det! Sen så lackar jag på filosofer som gör samma sak.. Anledningen att filosofer skriver så mycket skit är för att ingen kan bevisa att de faktiskt har fel - för det finns inget bevis, så skitsnacken bara flöööödar ur dem.

Live long and prosper - Spock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0